Tuesday, May 24, 2016

Cikolatali brownie

Sizde benim gibi aksam cayin ya da kahvenin yaninda tatli ariyorsaniz tam yerine geldiniz. Gun gecmiyorki yeni tarifler uretmeyim :) Aslinda saglikli seyler yapmak, inanin turk mutfagindan daha basit.
Ayrica, sunu UNUTMAYIN, saglikli beslenmek kendini aclikdan oldurmek ya da diyete girmek degildir. Herseyden azar azar almak karinca kararinca yani.

 Malzemeler 

- 1 tatli kasigi tereyagi
- 2 adet yumurta
- istege bagli ceviz, findik, fistik, uzum.
- Bitter cikolata - ben 4 kare kullandim
- Yarim cay bardagindan biraz fazla yagsiz sut- yagsiz yoksa yagli da olur
- bir cay tabagi karisik, yulaf quino, chia seed, yulaf kepegi -  sadece yulaf bile olur. Bende malzeme bol olunca karistirdim.
- malzemenin tutmasi icin biraz un -
1 bucuk yemek kasigi kadar

 Yapilisi

(  videoda hizlandirilmis sekli var)


Once tereyagiyla bitteri eritiyorsunuz, sonra malzemelerin geri kalanini ekliyorsunuz.
Kivami cok akiskan olmayacak.

180 derecede ( 350F), dakika tutmadim ben, ama ustu sertlesince olmus demektir.




No comments:

Post a Comment