Thursday, August 6, 2015

Spora baslangic asamasinda....


Son iki yazimda on hazirliklari yaptik diye dusunuyorum...
Tekrardan linkleri ekliyorum...

1) Nerden baslamalisiniz? = Kendinizden
2) Aliskanlariklarini degistir ve Hayatin degissin...


  • ISTEDIGINIZ VUCUDA SAHIP OLMAK IKI GUNDE ELDE EDILEBILINECEK BIRSEY DEGILDIR. BELKI UZUN YILLAR KILOLU YA DA YAGLI YASADINIZ. YILLARCA VUCUDUNUZA ASILADIGINIZ YAGLAR DA IKI GUNDE GITMEZLER. HIZLI OLAN HERSEY HIZLI DA GERI GELIR. 

  • HIZLI BIR SEKILDE KILO VERMEYE ODAKLANMAYIN... KENDINIZI YENI YASAM SEKLINIZE ALISTIRIN VE MUTLAKA SPORU HAYATINIZIN BIR PARCASI HALINE GETIRIN. 

  • MUTLAKA MUTLAKA MUTLAKA YAPACAGINIZ PROGRAMLARIN SPOR AKADEMISI MEZUNLARI TARAFINDAN YAPILDIGINA ONEM VERIN, HANGI PROGRAM OLURSA OLSUN, EGER UYARILAR YOKSA, YENI BASLAYANLAR ICIN ONERILER YOKSA O SEKILDEKI PROGRAMLARDAN KACININ ZAMANINIZI BOSA HARCAMAYIN... 

  • BALIKLAMA HICBIRSEYE ATLAMAYIN, BASLAMADAN ONCE HEP ARASTIRIN, HERSEYI ARASTIRIN...



Ve simdi sporun onemine deginmek istiyorum... Direk sunu sunu sunu yapin demeden once, sporu neden yapiyoruz once bu konuyu kavramaniz lazim.  Sporun yapilma mantigini cok yanlis algilayanlar var, ve ben bu yanlis bakis acisini gercekten silmek istiyorum...


  1. Spor yapmakdaki amac kilo vermek, bikini vucut olmak, biran once vucudu yagdan arindirmak  degil, daha saglikli, daha guclu, daha mutlu ve vucudunuzla daha barisik bir hayat surmenizdir amac...  Saglikli bir vucuda sahip olmak ayni zamanda size mutlu bir hayatta verecektir.
  2. Duzenli yapilan spor, zamanla vucudunuzun da direncini, gucunu artirir ve sizin bile inanamayacaginiz sonuclar elde edersiniz.
  3. cardio/hiit cardio ve agirlik yapmak, uc degisik programi kombinlemek sizi zamanla yagdan arindirip, metabolizmanizi hizlandirip, siz yataginizda uyurken bile kalori yakmanizi saglayacaktir. 
  4. Ben surekli, instagramda, bolgosel zayiflama diye birsey yok diyorum... Neden? Cunku herzaman full body calismaniz lazim. Benim gobegim var, gobegim erisin diye ne yapabilirim? sorusuna ya da benim basenlerim var nasil erir? Olayina dedigim cevap hep ayni. her zaman full calismaniz lazim. Vucudumuz bir butundur, onu kesip parcalara atamassiniz, butun vucut calistiginiz taktirde, vucut bir butun halde yag yakmaya baslar. 
  5. Agirlik calismak sizi iki gunde kasli yapmaz. Kafanizdan bu dusunceyi atin.
Gelelim spor konusuna, cok iyi bir sonuc almak istiyorsaniz cardio yetmez, saglikli bir hayat icin cardio cok onemli ama yag yakmak ve fit olmak icin cardio yeterli degildir. Bu konuya tekrar deginmek istemiyorum cardio/hiit cardio ve agirlik hakkinda cok detaya inmesemde genel bir bilgi olsun diye bir yazi yazmistim buradan ulasabilirsiniz : buradan

Simdi ben size haftalik spor programi veremem, cunku sizin fitness levelinizi bilmiyorum ve vermem de bence yanlis olur. Ama nerden ve nasil baslamaniza yardimci olabilirim, birkac fikir de verebilirim. 

  1. hiit cardio ve agirlik yapildiginda vucut yag yakar ve fitlesme yolunda gider bunu once unutmayin.
  2. Ya ikiye bolup haftada iki gun ust ve alt vucut calisip arada iki gunde hiit cardio yapip bir gunde dinlenme alirsiniz. ya da haftada uc gun full vucut calisabilirsiniz. 
  3. Ben fitness blenderciyim :) Programlarindan sasmiyorum. Acikcasi kendi programimi olusturmak bana zor geliyor hazir programi almak daha basit. Fitness blenderi sevme sebenim bu isi keisnlikle kar amacli ya da para kazanmak icin yapmiyorlar, onlar parayi reklamlardan kazaniyorlar, programlari cok ucuz ve cok guzel hazirlanmis bir halde. PDF olarak indiriyorsunuz, ve yapacaginiz tek sey gunluk videolarinizi acip yapmak. Ben 8 haftalik yag yakma programlarindan 4. ve 5. roundlarini yaptim. iki ayimi aldi. eger spor leveliniz dusukse 1'den baslayin 30 dakikayi gecmeyen videolar cogu ve herseyi onlar ayarliyorlar. Sizin alt ust vucut derdiniz olmuyor. Program sizin yerinize gun gun takip ediyor. 

Linkte 8 haftalik program linklerini veriyorum : round 1'den 5'e kadar. 

buradan bakabilirsiniz

Bu kari koca biri spor akademisi mezunu digeri beslenme uzmani. Yani islerinin uzmani kari koca. Nette gezen bir suru spor listelerinden daha iyi. Oncelikle guvenebileceginiz bir program kendi sagliginizi bozmadan...


        4. Tabi evinde interneti olmayan, ya da kredi karti olmayanlar, program alamayacak olan kisilerde           olabilir cok normal tabi. Boyle kisiler icin de onerim su olacak.

Bu linkte istediginiz ozellikleri aratip kendinize program da yaratabilirsiniz. Ingilziceniz iyi degilse iyi yapmaniz icin de bir firsat :D Cunku ben turk sayfalarini hic yeterli bulmuyorum. Bence en guzel bilgiler yabanci sayfalarda ondan dolayi biryerlerden baslamaniz lazim :)

         5. Diger bir secenek, eger video izleme ya da yapma sansiniz yoksa, bu program aslinda cok pahali ben almadim, almamda bu kadar paraya ama biri nete koymus aslinda yasal degil boyle seyleri koymak. herkes eminim ordan aliyordur, ben link atmak istemiyorum, "google' a = Bikini Body Guide: Exercise & Training Plan - NohoLita = yazin ve programi kaydedin :) instagramda birsuru kisi #bbg etiketi altinda programi 
paylasiyor su anda, fotograflarini filan.








No comments:

Post a Comment